2010 - Multi-employer fund: Pension & Co

Conac creëert een multi-employer pensioenfonds met de naam ‘Pension & Co’, voor kleinere pensioenfondsen. Aan de ene kant behoudt deze constructie de voordelen van een pensioenfonds (flexibiliteit, transparantie, particulier investeringsbeleid, volledige toekenning van de opbrengst) en anderzijds vermindert het de ingrijpende overheadkosten en gerelateerde budgetten.

2010 - Pan-Europese fondsen

Conac breidt zijn expertise uit en start met het aanbieden van diensten aan pan-Europese pensioenfondsen.

2010 - 2011 - Uitbreiding van tools

Conac ontwikkelt de ‘Governance Manager’-software, een tool voor documentbeheer voor bestuurders en andere stakeholders binnen pensioenfondsen.

Vanaf 2011 installeert Conac geautomatiseerde rapportering aan Sigedis (DB2P) en blijft het continu zijn rapportagetools uitbreiden met nieuwe verbeteringen, zoals opgelegd door Sigedis.

Conac stoomt zijn software ook klaar voor SEPA.

2012 - 2013 Unit administration

Conac voegt unit administration toe aan zijn tool voor pensioenadministratie en creëert zo een DC-platform met internationale ambities.

2014 - 2016 Nieuwe generatie van Benefits online

De Benefits online-applicatie wordt grondig herzien. Deze tool biedt deelnemers van een pensioenfonds de gelegenheid om:

  • Data over de persoonlijke situatie van elke gebruiker te consulteren,
  • Simulaties van verwachte pensioenreserves uit te voeren,
  • Allerlei informatie in verband met pensioenplannen te raadplegen.

2017 - 2018 Nieuwe generatie van Fund Manager

Onze accountingsoftware Fund Manager - exclusief voor pensioenfondsen - krijgt een grondige make-over om volledig mee te zijn met de nieuwste software-innovaties op het vlak van boekhouding.

2018 - 2019 - heden

Conac wordt GDPR-compliant en vraagt het ISAE 3000/SOC2-certificaat aan.